Žaludy v hlavní roli

by - 16:46

Spousta žaludů, které mi padají v práci na hlavu, mě přivedla na myšlenku vytvořit z nich věnec. Tento mi visí doma na balkoně, druhý, menší už mám v práci. Základ je slaměný korpus a žaludy přilepené tavnou pistolí, trochu piplačka, ale výsledek stojí za to.


















Sladkou tečku za nedělí (minulou) udělaly měšce z listového těsta, plněné pudinkem a jablíčkem, recept jsem zahlédla u IVANKY. Jsou výborné, vřele doporučuji.










Děkuji všem za návštěvu, přeji krásný zbytek krásné neděle a příjemný celý příští týden,

Marcela


You May Also Like

4 komentářů

  1. Marcelko, ty sis tedy zalepila, ale věnec je moc krásný! A ten dezert - takové mám moc ráda....
    Pohodový večer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No pááni Marci, to musela být piplačka:-) Ale je krásný !
    A ještě mi děláš chutě:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Marcelko, věneček je překrásný . Sice piplačka, ale výsledek určitě stojí za to.
    Jsem moc ráda, že ti recept přišel vhod a hlavně, že ti koláčky chutnaly.
    Krásný víkend Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Marci, věnec je nádherný, přesně podle mého gusta :-)

    OdpovědětVymazat